ENEN ITIT RURU LTLT
Dažniausiai užduodami klausimai
Anketa  |  Nuotraukos  |  Narystės ir Kreditai  |  Reitingai  |  Funkcijos
Karštoji Linija

Anketa

1. Aš pamiršau savo prijungimo slaptažodį, ką man daryti?
Yra trys būdai patekti į savo anketą:
1. Jei dabar neesate prisijungęs prie sistemos, viršutiniame meniu matote nuorodą [Pamiršai slaptažodį?]. Pasinaudokite ja ir įveskite savo nicką arba el. pašto adresą, kuriuo per kelias minutes Jums bus atsiųstas LAIKINAS slaptažodis, sudarytas iš atsitiktinių simbolių. Jis bus nusiųstas tuo el. pašto adresu, kuris yra mūsų duomenų bazėje kaip pagrindinis Jūsų el. pašto adresas (įvedėte jį registruodamiesi arba vėliau pasikeitėte anketoje).
2. Jei savo anketoje esate nurodęs Slaptą Klausimą ir Slaptą Atsakymą, įvedus nicką klausimas bus parodytas. Teisingai atsakius į savo klausimą būsie iškarto įleistas į savo anketą ir turėsite įvesti naują slaptažodį.
3. Taipogi jei anketoje esate nurodęs savo lietuvišką telefono numerį, laikiną slaptažodį galite atsisiųsti žinute, tačiau užklausa jam gauti PRIVALO būti siųsta iš to paties numerio, kurį nurodėte savo anketoje.
2. Kaip pakeisti anketos duomenis?
Viršutiniame meniu susiraskite nuorodą "Nustatymai".
3. Kaip ištrinti anketą?
Prisijungus į savo anketą, naudokitės viršutinio meniu nuoroda "Nustatymai" ir toliau sekdami nuorodą "Mano profilio informacija" , vėliau "Noriu panaikinti anketą".
Dėmesio! Panaikinus anketą, ji pašalinama iš sistemos nebeatstatomai! Vėliau galbūt ir galėsite prisiregistruoti dar kartą, jei Jūsų nick'as nebus užimtas, tačiau gerai pagalvokite, ar verta tai daryti.
Mūsų sistema saugo Jūsų anketos duomenis iki 20 dienų nuo ištrynimo, per tą laiką Jūs galite prisijungti ir atstatyti savo anketą su visais duomenimis.
4. Pasikeičiau anketos duomenis. Kodėl jų neatnaujina?
Nauji anketos duomenys atsinaujina tik po kas 5 minutes, duomenų bazei surinkus visus naujus duomenis ir "apsukus ratą". Lukterkite, duomenys tikrai pasikeis ;)
5. Kodėl mano (ar kito žmogaus) anketos nerodo paieškoje, anketų draugų sąrašuose?
Jei tikrai teisingai įvesti paieškos duomenys, greičiausiai laukiate naujų nuotraukų patvirtinimo. Administracija kaip galėdama greičiau patvirtins Jūsų naujas nuotraukas ir Jūs vėl būsite matomi kitiems vartotojams.
Jūs visada galite pasitikrinti savo nuotraukų statusą viršutinio meniu puslapyje "Nustatymai" šalia nuorodos "Keisti Nuotraukas" - (Laukiančios Patvirtinimo/Patvirtintos/Tikra).
Tam, kad kiekvienąkart nereikėtų laukti nuotraukų patvirtinimo, mes patariame gauti statusą "Nuotrauka Tikra", tačiau pažeidžiant Nuotraukų Talpinimo Taisykles labai lengva jį prarasti.
6. Kai bandau prisijungti, sistema rašo "Klaida: Profilis Atjungtas" ar "Klaida: Profilis Užšaldytas". Kodėl?
Anketa atjungiama (disable) tik už labai šiurkščius Pazintys.lt Taisyklių ir Nuostatų pažeidimus.
Jūsų anketa nebus atstatyta jokiu atveju. Priešingai - po kiek laiko ji bus visiškai pašalinta iš sistemos.
Administracija niekada nesiteisina, kodėl ir už ką buvo atjungta anketa, jei buvo - tik turint rimtą pagrindą.
7. Nebeliko asmens duomenų, kuris anksčiau buvo. Žiūrėdama/-s jį, patenku į kito asmens anketą, dingo visi laiškai, komentarai ir t.t. Kas atsitiko?
Tikriausiai vartotojas buvo užblokuotas administracijos.
Kodėl taip atsitiko, skaitykite aukščiau.
8. Praradau savo anketos duomenis (pvz. laiškus), ar galite juos atstatyti?
Ne, prarastų duomenų mes niekada neatstatome.
Jei Jūs esate įsitikinęs, kad moderatorius ištrynė Jūsų nuotraukas, kurios nepažeidžia Nuotraukų Talpinimo Taisyklių ir Jūs neturite galimybės įsikelti šių nuotraukų atgal, per labai trumpą laiką po ištrinimo mes dar galime pabandyti jas atstatyti. Jei taip nutiko, neelsdami susisiekite.
9. Šalia nuorodos "Gauti Laiškai" ar "Draugai" rodo neteisingą skaičių, aš nematau naujų laiškų ar draugų. Kodėl taip yra?
Tokia situacija kartais susidaro dėl duomenų bazių skirtumo. Ji turėtu išsitaisyti greitu metu, nesijaudinkite - jokie duomenys nedingo, Jūs neturite daugiau laiškų ar draugų nei matote :)
10. Aš matau mažiau draugų savo anketoje nei aš jų turiu vidiniame draugų sąraše, kodėl taip yra?
Tai reiškia kad Jūsų draugai, kurie nerodomi Jūsų anketos draugų sąraše laukia nuotraukų patvirtinimo. Kai tik administracija patvirtins jų nuotraukas, jie vėl bus rodomi Jūsų anketoje, nesijaudinkite :)
11. Registruodamasis padariau klaidą pasirenkant lytį/amžių, o sistema šių duomenų keisti neleidžia. Ką daryti?
Susisiekite su mumis, nurodydami tikrą gimimo datą arba lytį.

Nuotraukos

Aukštyn
1. Dėl kokių priežasčių galėjo būti neįkeltos mano nuotraukos?
Tikriausiai pažeidėte vieną iš Pažintys.lt Nuotraukų Talpinimo Taisyklių.
2. Ką reiškia užrašas "Nuotrauka Tikra"?
Vartotojai, turintys šį užrašą yra tikri, t.y. egzistuojantys. Tokiems vartotojams nereikia laukti, kol naujas nuotraukas peržiūrės ir patvirtins administracija ir jų anketą matys visi vartotojai.
3. Kaip gauti "Nuotrauka tikra" statusą?
Yra du būdai, kaip tai padaryti:
1. įkelti nuotrauką, kurioje laikytumėte užrašą "Pazintys.lt"
2. įkelti kokio nors dokumento kopiją (pvz studento paž., vairuotojo paž., asmens ID)
kai įkelsite savo nuotraukų tikrumą patvirtinančią nuotrauką, Jums teks sulaukti administracijos nuotraukų patvirtinimo. Jei Jūsų anketos nuotraukos ir nuotrauka, įrodanti, kad Jūs esate tikras narys, atitiks reikalavimus, netrukus Jums bus suteiktas "Nuotrauka Tikra" statusas.
Norint gauti šį statusą Jūsų amžius turi būti irgi tikras, jei anketoje nurodytas akivaizdžiai išgalvotas amžius, statusas nebus suteiktas.
Įkelti įrodančią nuotrauką galite čia »
4. Kur kreiptis iškilus neaiškumams dėl nuotraukų talpinimo Pazintys.lt sistemoje?
Visus nuotraukų talpinimo klausimus Pažintys.lt sistemoje nagrinėja ir sprendžia administratorius "Photos".
Jam galite drąsiai skųsti pažeidėjus ar pateikti savo problemą.
5. Kodėl man nebeleidžia talpinti nuotraukų, nors anskčiau galėjau tai daryti?
Tikriausiai Jums buvo atjungta galimybė talpinti nuotraukas.
Taip atsitiko dėl ypač šiurkščių ar pasikartojančių Pažintys.lt Nuotraukų Talpinimo Taisyklių pažeidinėjimų, nuotraukos ištrinimo ignoravimo.
Susisiekite su administratoriumi "Photos".
6. Kodėl man leidžia įsidėti tik iki 5 nuotraukų?
Leidžiamų įsidėti nuotraukų skaičius priklauso nuo Jūsų narystės tipo:
sidabriniams (Simple) nariams - iki 5 nuotraukų;
auksiniams (Gold) nariams - iki 10 nuotraukų;
VIP nariams - iki 22 nuotraukų.
Sidabriniai (Simple) nariai gali įsigyti paslaugą ir talpinti 10 ar 22 nuotraukas viršutiniame meniu "Nustatymai" ir toliau sekdami nuorodą "Įdėti daugiau nuotraukų" žemiau "Pliusai".
7. Ar galiu paslėpti nuotrauką(-as) ir nuspręsti kam leisti jas matyti?
Taip, ši funckija vadinama LGN (Leidimą Gavę Nariai) - norimos nuotraukos yra paslepiamos, kiti nariai, norėdami jas pamatyti, spaudžia ant nuotraukos, užpildo "prašymą" leisti pamatyti nuotraukas, o Jums beliks tik leisti arba atmesti jį.
LGN funkcija gali naudotis tik VIP nariai, o prašyti - visi.
8. Mano nuotraukos buvo ištrintos! Kodėl?
Administracija tikrai nežino kiekvieno nuotraukos ištrinimo atvejo. Beabejo, Jūsų nuotrauka pažeidė ar neatitiko nuotraukų talpinimo taisyklių. Tikslesnė ištrinimo priežastis automatiškai nusiunčiama Jums kaip privati žinutė.
Administracija niekada nesiaiškina, kodėl ir už ką buvo pašalintos Jūsų nuotraukos, jei buvo - tik dėl Nuotraukų Talpinimo Taisyklių pažeidimo.
9. Kodėl mano GIF paveiksliukas buvo ištrintas, nors sumokėjau už jį?
GIF tipo paveiksliukams taikomos tos pačios Nuotraukų Talpinimo Taisyklės kaip ir įprasto (JPEG) formato nuotraukomis, t.y. jose turi būti aiškiai matomas Jūsų atvaizdas. Kitu atveju paveiskliukas bus ištrintas, o kreditai nebus gražinti.
10. Ar darote GIF formato paveiksliukus?
Ne, mes tik talpiname šio formato paveiksliukus į vartotojo profilį.
Paveiksliuką Jūs turite pasidaryti su vaizdo redagavimo programa.
11. Kiek laiko trunka mano nuotraukų tikrinimas/patvirtinimas?
Dienos metu nuotraukos įprastai patvirtinamos keliolikos minučių eigoje. Nuotraukų patvirtinimas gali trukti nuo kelių minučių iki 1-2 dienų, jei tai savaitgalis ar šventės. Mes dirbame kiekvieną dieną, 24 valandas per parą, tačiau nevisada spėjame patikrinti informaciją/nuotraukas per tiek laiko, kiek norėtusi, kadangi moderatoriai nėra robotai ir jie mėgsta leisti laiką netik virtualiame pasaulyje :)
Atsiprašome, jei Jums teko ar teks šiek tiek palaukti. Dėkojame kad esate supratingi ir kantrūs.
12. Kaip pranešti apie vartotoją, kuris naudojasi ne savo nuotraukomis?
Kiekvienoje anketoje yra nuoroda "[Pranešti apie netikrą]" - naudokitės ja, jei manote, kad vartotojas ar jo nuotraukos nėra tikri. Tai Jūs turite įrodyti ir išsamiai paaiškinti, vien "Aš žinau" neužtenka.

Narystės ir Kreditai

Aukštyn
1. Kodėl tapus auksiniu arba VIP nariu, įsigijus kuriąnors papildomą paslaugą nematau naujų funkcijų?
Atsijunkite ir prisijunkite prie Pažintys.lt sistemos iš naujo :)
2. Kaip galima įsigyti kreditų?
Naudokitės viršutinio meniu nuoroda "Kreditai".
Kreditų galite įsigyti SMS žinute, banko kortele, atsiskaitymu Lietuvos Spauda kioske arba banko pavedimu.
3. Kaip padovanoti narystę ar kreditus kitam vartotojui?
Kiekvienoje anketoje yra kreditų arba dovanos ikona, naudokitės jomis.
4. Ką aš galiu veikti su kreditais?
Siųsti SMS žinutes lietuviškuose tinkluose ir į užsienį nuo Jūsų įvesto telefono numerio »
Skelbti žinutes į karštąją liniją »
Skelbti apklausas »
Siųsti simpatijas kitiems vartotojams (kiekvienoje anketoje ieškok ikonų)
Spėlioti Slaptus Gerbėjus »
Siųsti automatinius gimtadienio sveikinimus »
Įsigyti privilegijuotą (auksinę/VIP) narystę »
Įsigyti atskirai kurią nors iš papildomų paslaugų (Pliusai) »
Įsikelti GIF tipo paveikslėlį savo anketai »
ir dar daug kitų naudingų privilegijų... ;)
5. Gavau laišką, kad baigiasi mano auksinė ar VIP narystė. Ką tai reiškia ir ką daryti?
Ji baigiasi, nes buvo Jūsų užsisakyta ar Jums padovanota konkrečiam laikotarpiui.
Norėdami, kad nesibaigtų Jūsų turima narystė, pasitikrinkite, koks Jūsų narystės tipas - auksinis (Gold) ar deimantinis (VIP). Tai matysite skyrelyje "Info", šalia nuorodos "Mano Statusas" - ... narys iki ... .
Savo narystę galite prasitęsti naudodamiesi jau minėta nuoroda "Mano Statusas". Čia pasirinkitę, kokią bei kokiam laikotarpiui - 1, 6 ar 12 mėnesiams norite užsisakyti narystę.
Jei Jūs turite tiek kreditų savo anketoje, kiek kainuoja vieno mėnesio atitinkama narystė (pvz. auksinė menesiui kainuoja 40 kreditų), ji bus pratesta vienam mėnesiui automatiškai nuskaičiuojant Jūsų kreditus už vieną mėnesį.

Reitingai

Aukštyn
1. Kodėl mano ar kito asmens anketoje rašoma, kad reitingui/atsakomumui trūksta duomenų?
Taip yra todėl, kad už Jūsų ar kito nario profilį balsavo per mažai žmonių;
Jūs ar kitas narys atsakė per mažai laiškų, kad būtų apskaičiuotas atsakomumas.
2. Kaip rūšiuojamas draugų sąrašas?
Pirminis rūšiavimas pagal vartotojo narystės tipą: VIP, Gold, Simple. Aukščiau bus tas narystės tipo narys, kurio narystė galioja ilgiau.
3. Kaip skaičiuojamas reitingas?
Susumavus ir padalinus vartotojo gautus įvertinimus iš balsų skaičiaus.
Viena reitingo žvaigždutė reiškia 20% nario reitingo.
4. Pagal ką rūšiuojami TOP vaikinai ir merginos?
Pagal reitingą.
5. Kodėl dingo mano peržiūrėjimų skaičius?
Kiekvieną mėnėsį visų narių peržiūrėjimai yra ištrinami ir skaičiuojami iš naujo.
6. Kodėl aš turiu mažiau populiarumo žvaigždučių nei turėjau anksčiau?
Populiarumo žvaigždutės tiesiogiai priklauso nuo Jūsų anketos peržiūrėjimų skaičiaus. Kiekvieną mėnesį jis yra atstatomas ir skaičiuojamas iš naujo. Viena žvaigždutė reiškia 1000 peržiūrėjimų. Visi nariai pagal jų populiarumą yra rūšiuojami paieškos filtravime "Populiariausi" kairiąjame meniu.
7. Kiti vartotojai už mane balsuoja, tačiau mano reitingas nesikeičia, kodėl?
Reitingas perskaičiuojamas kas 20 dienų, todėl Jums teks sulaukti duomenų atsinaujinimo.
8. Kodėl mano anketoje nerodomas mano reitingas ir žvaigždutės?
Jūsų anketoje nerodomas reitingas todėl, kad anketa dar neturi pakankamo balsų skaičiaus - merginų anketos turi surinkti mažiausiai po 35 Pazintys.lt narių balsus, o vaikinų - mažiausiai po 25 pazintys.lt narių balsus. Skaičius skiriasi, nes merginos rečiau skiria balsus vaikinams. Tos pačios lyties balsai anketoms nėra įskaičiuojami.

Funkcijos

Aukštyn
1. Turiu problemų su "Supermodels.lt" registracija. Kur galiu kreiptis?
Visas "LT models" problemas sprendžia atranką vykdantys asmenys. Jų bendroji anketa nick'u "jurgitacom". Sekmės!
2. Kaip paskelbti visiems kiekviename puslapyje matomą žinutę?
Tai karštosios linijos žinutė. Ji bus rodoma lygiai 30 minučių visiems vartotojams visuose puslapiuose. Po to ji „nukrenta“ į karštąją liniją ir yra matoma iki tol, kol langas prisipildo 20-čia naujų žinučių. Norėdami paskelbti tokią žinutę eikite į Karštąją Liniją ir spauskite Sukurti »
3. Kaip norimą narį padaryti draugu?
Kiekvienoje anketoje, po nuotraukomis yra nuoroda "Padaryti Draugu". Pasinaudokite ją tam asmeniui, kurį norite įtraukti į draugų sąrašą. Kai šis narys patvirtins Jūsų pasiūlymą draugauti, automatiškai bus įtrauktas į Jūsų draugų sąrašą. Tuo metu jis bus rodomas Jūsų drauguose kaip "Laukiantis Patvirtinimo".
4. Kur pasižiūrėti, kas mane peržiūrėjo?
Šia funkcija gali naudotis tik auksiniai ir VIP nariai.
Jei toks(-ia) esate, viršutiniajame meniu yra meniu punktas "Peržiūrėjo". Šiame skyrelyje matysite 50 paskutiniųjų vartotojų, kurie Jus peržiūrėjo.
5. Kaip pašalinti draugą iš draugų sarašo?
Viršutinio meniu skyrelyje "Draugai" susiraskite nuorodą "Redaguoti".
Pasinaudokite ja ir šalinkite nepageidaujamą draugą.
6. Kaip blokuoti laiškus nuo nepageidaujamų narių?
Viršutiniame meniu susiraskite skyrelį "Ignoruojami" ir pridėkite norimą narį. Taipogi daug kur šalia narių yra mygtukas "Blokuoti".
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad blokuosite ne tik laiškus, bet ir daugelyje portalo skyrelių nebematysite blokuojamų narių informacijos (sąrašai, paieška, pan.).
7. Mano anketoje paliktas nepageidaujamas komentaras, ar galiu jį ištrinti?
Ne. Vieno komentaro ištrinti negalite. Tačiau kadangi komentarus Jūsų anketoje palikti gali tik Jūsų draugai, ištrynus vartotoją iš Jūsų draugų sąrašo pasišalins ir komentaras.
8. Kaip pašalinti nepageidaujamą bučinį ar širdelę nuo mano nuotraukų?
Tai padaryti neįmanoma.
Dovanotas bučinys, širdelė ar kietas puoš Jūsų anketą lygiai mėnesį.
Džiaukitės, juk kažkam išties patinkate ;)
9. Kodėl nuo mano ar kito vartotojo nuotraukų dingo bučinys, širdelė ar kietas?
Bučinys ar širdelė vartotojų anketoje rodoma tik mėnesį nuo jos padovanojimo datos.
Taip pat prisiminkite, kad vienas narys kitam gali padovanoti tik vieną tos pačios rūšies simpatiją. Kitos yra skaičiuojamos kaip +mėnuo.
Kiekvienas narys gali turėti nedaugiau kaip 6 bučinius ar širdeles savo anketoje, jei vienu metu turėsite 6 bučinius ar širdeles savo anketoje ir gausite dar vieną, seniausias bučinys ar širdelė bus panaikintas/a automatiškai.
10. Kodėl mano anketoje nėra "Pabučiuok mane!" ir "Myliu Tave"?
Narys negali siųsti bučinuko ar širdelės pats sau.
Nesijaudinkite, kitiems vartotojams šios nuorodos Jūsų anketoje rodomos, tačiau Jums - ne.
11. Kodėl nebegaliu naudotis kažkokia funkcija ar tiesiog sistema man neberodo to, ką galėjau matyti anksčiau?
Pasitikrinkite, kokios funkcijos kokių narysčių tipų (paprasta/auksinė/VIP) vartotojams yra įtrauktos į paketą. Galbūt baigėsi Jūsų narystės ar paslaugos galiojimas?
Tai galite padaryti čia »

Karštoji Linija

Aukštyn
1. Kas gali skelbti žinutes Karštojoje Linijoje?
Karštotoje Linijoje gali skelbtis visi be išimčių, jeigu tik turi pakankamai kreditų, kad paskelbtų žinutę.
2. Kiek laiko mano žinutė bus matoma bėgančioje eilutėje?
Bėgančioje eilutėje žinutė rodoma 30 minučių, po kurių „nukrenta“ į Karštąją Liniją ir yra matoma iki tol, kol langas prisipildo naujomis žinutėmis.
3. Kas gali matyti mano žinutę?
Žinutę tiek bėgančioje eilutėje, tiek Karštojoje Linijoje gali matyti visi Pazintys.lt nariai, išskyrus tie, kurie žinutės autoriaus buvo įtraukti į Juodajį Sąrašą. Tokiu atveju autoriaus žinutė nebus rodoma ir neprisijungusiems lankytojams.
4. Kodėl mano žinutė dingo?
Žinutė dingsta dėl kelių priežasčių:
1. Puslapis prisipildė naujomis žinutėmis (lange talpinama daugiausiai 20 žinučių. kai langas prisipildo naujomis, senosios paprasčiausiai yra ištrinamos.
2. Jūsų žinutėje buvo skelbiama reklaminė informacija ar asmeniniai kontaktai. Tokiu atveju moderatorius ją ištrynė nedelsdamas.
3. Jeigu Jūsų žinutė buvo išsiųsta, bet Jūs vistiek jos dar nematote bėgančiojė eilutėje, vadinasi šiuo metu pozicija yra užimta, o Jūsų žinutė laukia eilėje. Kai tik atsilaisvins vieta, savo žinutę pamatysite Bėgančiojoje eilutėje.
Pazintys.lt portale netoleruojama jokia reklama, nesuderinta su administracija, asmeninių kontaktinių duomenų skelbimas, šmeižikiška ir kitokia informacija, paminėta taisyklių trečiajame punkte (Uždraustas turinys).
5. Ką daryti, jei mano žinutė buvo ištrinta?
Jei žinutė buvo ištrinta ir Jūs gavote perspėjamąjį pranešimą, būkite dėmesingi talpinamai informacijai. Užfiksavus Jūsų pažeidimą trečią kartą, mažiausiai septynias dienas Jums bus uždrausta naudotis Karštąja Linija. Piktybiškai pažeidinėjant taisykles ir nepaisant administracijos perspėjimų, Jūsų anketa bus galutinai šalinama iš portalo.

Aukštyn